U proljeće 2009. godine nekolicini vlasnika cross motora dosadilo je voziti se samo po livadama, pa su odlučili skupiti malo novaca, platiti bager, pa si napraviti improviziranu rekreativnu motocross stazu. Problem je bio pronaći pogodno mjesto za motocross stazu (vlasnički odnosi, blizina prometnica, konfiguracija terena itd.). Kao jedna od mogućih lokacija bila je divlje odlagalište smeća, na rubu grada Grubišnog Polja. Na toj lokaciji davno je bila ciglana, tako da je konfiguracija tla (premda umjetna, a ne prirodna) odgovarala - kanali od iskopa - brine itd. Bio je samo jedan mali problem, cijela lokacija bila je doslovno pod smećem.
Pošto ni jedna druga lokacija nije bila pogodna kao ova, odlučeno je da se na njoj napravi staza. Prije zemljanih radova bilo je potrebno počistiti to smeće. Iz vlastitih sredstava platili smo malčer. Krupnije smeće samo je djelomično bilo očišćeno na mjestima gdje je prolazila staza. Također iz vlastitih sredstava platili smo bager koji je napravio nekoliko zavoja i jedan mali skok. Tako je staza postala upotrebljiva, no još uvijek daleko od uređene staze.
Otvorenje staze, kao takve, bilo je 01.05.2009. povodom praznika rada. Na stazi toga dana vozilo je desetak motora, što je bez ikakve promidžbe izazvalo velik interes građana. Za ovu našu aktivnost saznao je i gradonačelnik grada Grubišnog Polja, te došao vidjeti "što se to tamo dešava". Vidjevši da smo od divljeg odlagališta smeća napravili okupljalište mladih odlučio nam je pomoći (a dobili smo i gajbu pive :) ). Ubrzo nakon toga došli su bageri gradskog Komunalca koji su sve smeće nagurali na tri velike hrpe. Premda to u prvom trenutku naizgled nije mnogo značilo za samu vožnju, puno nam je pomoglo jer je sada staza bila očišćena od smeća, a te tri velike hrpe poslužile su nam kao podloga za tri stola.
Nakon grada, pomoć nam je došla u obliku ICB-a (3CX) i sa njim je staza preobličena sa one prve improvizirane, u stazu koja je već imala nekakvu bolju formu. Pošto nam je vrijeme bilo ograničeno, zavoji su bili napravljeni kako treba, ali skokovi nisu. Nakon toga našli smo još jednog čovjeka voljnoga pomoći nam.
Na stazu dolazi jedan stari ICB (3D2) na duže vrijeme da si stazu uredimo do kraja. Premda je bager star, troši vodu, ulje, naftu, pucaju crijeva itd. napravio je velik posao. Uređeni su svi skokovi i dorađene još neke pojedinosti. Pomoć smo dobili i u obliku traktora i prikolice sa čime smo prevozili zemlju sa iskopa na skokove i neravnine (čitaj rupe) na stazi.
Pošto je na stazi ostalo još mjesta, na sugestiju kolega iz moto kluba Bjelovar, odlučili smo uz motocross stazu napraviti i endurocross stazu. Za detalje o tome što je endurocross staza pogledajte ovdje.
Staza je napravljena tako da samo premicanjem traka za usmjeravanja i postavljanjem pokretnih prepreka staza postaje ili motocross ili endurocross, ovisno o tome što želimo voziti.
Kako bi sve ovo imalo pravnu pozadinu, u listopadu 2009. pokrenut je postupak za registraciju moto kluba pod nazivom "Moto klub Grubišno Polje".
Početna ideja bila je skupiti MALO NOVACA i nešto napravili, a sada kada je staza gotova (premda nikad nije gotova) osjeti se na našim džepovima da to i nije bilo baš malo novca (a što bi tek bilo da nismo imali toliku potporu grada i nekolicine pojedinaca). Sve u svemu ,stvorili smo mjesto okupljanja ljubitelja ovog sporta, kako kroz vožnju, tako i kroz gledanje.
Uz naše vožnje jednom ili dva puta tjedno, gotovo svaki dan ćete na stazi moći vidjeti mlađi dio populacije kako se stazom voze sa biciklima.
Pošto ni jedna druga lokacija nije bila pogodna kao ova, odlučeno je da se na njoj napravi staza. Prije zemljanih radova bilo je potrebno počistiti to smeće. Iz vlastitih sredstava platili smo malčer. Krupnije smeće samo je djelomično bilo očišćeno na mjestima gdje je prolazila staza. Također iz vlastitih sredstava platili smo bager koji je napravio nekoliko zavoja i jedan mali skok. Tako je staza postala upotrebljiva, no još uvijek daleko od uređene staze.
Otvorenje staze, kao takve, bilo je 01.05.2009. povodom praznika rada. Na stazi toga dana vozilo je desetak motora, što je bez ikakve promidžbe izazvalo velik interes građana. Za ovu našu aktivnost saznao je i gradonačelnik grada Grubišnog Polja, te došao vidjeti "što se to tamo dešava". Vidjevši da smo od divljeg odlagališta smeća napravili okupljalište mladih odlučio nam je pomoći (a dobili smo i gajbu pive :) ). Ubrzo nakon toga došli su bageri gradskog Komunalca koji su sve smeće nagurali na tri velike hrpe. Premda to u prvom trenutku naizgled nije mnogo značilo za samu vožnju, puno nam je pomoglo jer je sada staza bila očišćena od smeća, a te tri velike hrpe poslužile su nam kao podloga za tri stola.
Nakon grada, pomoć nam je došla u obliku ICB-a (3CX) i sa njim je staza preobličena sa one prve improvizirane, u stazu koja je već imala nekakvu bolju formu. Pošto nam je vrijeme bilo ograničeno, zavoji su bili napravljeni kako treba, ali skokovi nisu. Nakon toga našli smo još jednog čovjeka voljnoga pomoći nam.
Na stazu dolazi jedan stari ICB (3D2) na duže vrijeme da si stazu uredimo do kraja. Premda je bager star, troši vodu, ulje, naftu, pucaju crijeva itd. napravio je velik posao. Uređeni su svi skokovi i dorađene još neke pojedinosti. Pomoć smo dobili i u obliku traktora i prikolice sa čime smo prevozili zemlju sa iskopa na skokove i neravnine (čitaj rupe) na stazi.
Pošto je na stazi ostalo još mjesta, na sugestiju kolega iz moto kluba Bjelovar, odlučili smo uz motocross stazu napraviti i endurocross stazu. Za detalje o tome što je endurocross staza pogledajte ovdje.
Staza je napravljena tako da samo premicanjem traka za usmjeravanja i postavljanjem pokretnih prepreka staza postaje ili motocross ili endurocross, ovisno o tome što želimo voziti.
Kako bi sve ovo imalo pravnu pozadinu, u listopadu 2009. pokrenut je postupak za registraciju moto kluba pod nazivom "Moto klub Grubišno Polje".
Početna ideja bila je skupiti MALO NOVACA i nešto napravili, a sada kada je staza gotova (premda nikad nije gotova) osjeti se na našim džepovima da to i nije bilo baš malo novca (a što bi tek bilo da nismo imali toliku potporu grada i nekolicine pojedinaca). Sve u svemu ,stvorili smo mjesto okupljanja ljubitelja ovog sporta, kako kroz vožnju, tako i kroz gledanje.
Uz naše vožnje jednom ili dva puta tjedno, gotovo svaki dan ćete na stazi moći vidjeti mlađi dio populacije kako se stazom voze sa biciklima.